Vacanța va începe cu o conversație cu AI. Michal Šindelář, VP al Kiwi.com: Este un domeniu pe care îl explorăm și în care investim activ

”Ne așteptăm la o personalizare mult mai bună prin înțelegerea mai profundă a contextului în care utilizatorii folosesc serviciile. Așadar,…
1 Min Read 0 5


”Ne așteptăm la o personalizare mult mai bună prin înțelegerea mai profundă a contextului în care utilizatorii folosesc serviciile. Așadar, serviciul să fie mai adaptat nevoilor clienților și să lucreze din ce în ce mai mult cu contextul utilizatorilor.

De exemplu, în viitor credem că interfețele tradiționale de pe site-ul web și aplicațiile noastre mobile nu vor mai fi realizate doar în mod tradițional, prin clicuri sau atingeri ale butoanelor. Ne așteptăm ca tendința care acum este emergentă privind utilizarea interfețelor conversaționale să devină dominantă. Vom respecta clienții și va trebui să fim acolo unde vor fi clienții, fie că este vorba de…



Articolul de mai sus reprezintă un extras informativ. Lectura completă este disponibilă pe www.economica.net

Editor