Comisia Europeană acceptă angajamentele luate de TikTok, în temeiul Actului privind Serviciile Digitale (DSA)

Comisia Europeană anunță, vineri, că a acceptat angajamentul TikTok de a furniza registre de publicitate care să asigure transparența deplină…
1 Min Read 0 1


Comisia Europeană anunță, vineri, că a acceptat angajamentul TikTok de a furniza registre de publicitate care să asigure transparența deplină în ceea ce privește reclamele din serviciile sale, în conformitate cu Actul legislativ privind serviciile digitale (DSA).

TikTok a prezentat angajamente obligatorii care răspund preocupărilor exprimate de CE, în urma investigației din mai 2025, despre care am mai scris pe site.

Astfel, platforma chinezească:

  • va furniza întregul conținut al anunțului așa cum apare în fluxurile utilizatorilor, inclusiv URL-urile din linkul furnizat în reclamă;
  • își va actualiza depozitul mai rapid, asigurându-se că…



Articolul de mai sus reprezintă un extras informativ. Lectura completă este disponibilă pe startupcafe.ro

Editor